Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] W jakim jezyku napisac gre?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Symulator. Chcialbym abyscie powiedzieli mi: jaki jezyk wybrac? Jestem KOMPLETNIE zielony z informatyki zaawansowanej, moj najlepszy program to explorer napisany w .bat :/

Dlatego pytam sie: jak zaczac? Jakm jezykiem pisac, czego sie nauczyc? Nie jestem debilem, wiem ze to moze trwac miesiace albo lata, ale nigdzie nie znalazlem infomacji jak wlasciwie wystartowac. Doradzicie mi? Przenisci do odpowiedniego dzialu jak zly :(

Cały czas trwa dyskusja na temat przewagi DJów nad funkcją shuffle w winampie ~Paulo Coelho

• Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Mowie o jezyku programowania trolle..

Szkoda ze z komorki nie da sie raportowac!

Cały czas trwa dyskusja na temat przewagi DJów nad funkcją shuffle w winampie ~Paulo Coelho

Opublikowano

Pytanie o takie rzeczy samo cię wyklucza.

Nie ma informacji jak wystartować, nie ma dosadnych tutów, bo to jest tak, jaby zrobić tuta jak namalować mona lise

od razu możesz dać sobie spokój

Opublikowano

Najlepiej po polsku ew. angielsku.

Napisz gre po Polsku idioto.

Zobaczymy czy zadziała

LAYOUT'Y POD SERWER MINECRAFT U MNIE. ZAPRASZAM PW

Opublikowano

Ja polecam Java

ale jest 1 ale (xD) z tego co wiem (a wiem niewiele bo nie umiem programować w java :P) trzeba napisać własny silnik, i decyzja należy do ciebie czy wybierzesz Bibliotekę 'Graficzną' OpenGL lub Direct (ee chyba)